مهار آتش سوزی در کارگاه تولیدی پوشاک

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۶:۴۹
کد خبر: ۵۴۰۲۶۶
مهار آتش سوزی در کارگاه تولیدی پوشاک
آتش سوزی در کارگاه تولیدی انواع پوشاک، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری 125، طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی کارگران یک کارگاه تولیدی، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 81 و 38 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 20:02 شب گذشته به محله نعمت آباد، خیابان شهید طالقانی اعزام شدند.

احمد علی زارع تیموری افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: در قسمت زیرزمین یک ساختمان قدیمی 50 مترمربعی که از آن به عنوان کارگاه تولیدی انواع پوشاک استفاده می شد آتش سوزی رخ داده و شعله های آتش در حال سرایت به همه قسمت های ساختمان بود.

وی افزود: خوشبختانه کارگران این کارگاه قبل از رسیدن آتش نشانان خود را به خارج از کارگاه رساندند و نیروهای عملیاتی به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت آتش سوزی به قسمت های دیگر جلوگیری به عمل آوردند.

این افسر آماده ادامه داد: آتش نشانان پنج نفر از کارگران(چهار نفر مرد و یک نفر زن) که از ناحیه سر، صورت و دست ها دچار سوختگی سطحی شده بودند را برای انجام معاینات اولیه و انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

زارع تیموری در پایان خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی است و نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل مأموران نیروی انتظامی دادند.

 

نظر شما