سلیمی در گفت‌وگو با برنا خبر داد:

اضافه شدن ۳ فروند بالگرد به عملیات امداد و نجات/ آمار حادثه‌دیدگان زلزله همچنان ۳۹ مصدوم و یک کشته است

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۱:۰۴:۵۳
کد خبر: ۵۴۰۹۸۸
اضافه شدن ۳ فروند بالگرد به عملیات امداد و نجات/ آمار حادثه‌دیدگان زلزله همچنان ۳۹ مصدوم و یک کشته است
رییس سازمان امداد و نجات، با اشاره به اضافه شدن بالگرد به روند عملیات امدادرسانی به زلزله‌زدگان استان خراسان رضوی، اذعان کرد: 3 فروند بالگرد به روند عملیات امدادرسانی افزوده شده که این بالگردها تاکنون 70 نفر از نیروهای عملیاتی را به محل‌های حادثه دیده منتقل کرده‌اند.

مرتضی سلیمی، رییس سازمان امداد و نجات، در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا با اشاره به ارایه آخرین گزارش از وضعیت زلزله‌زدگان در استان خراسان رضوی، گفت: طبق آخرین گزارشات تا ساعت 20:30 دقیقه امشب، چهار شهرستان سرخس، تربت جام، فریمان و مشهد متاثر از این حادثه هستند.

او ضمن بیان اینکه تاکنون به پنج هزار و 488 نفر در 58 روستا، امداد رسانی شده است، افزود: در حال حاضر پنج هزار و 488 نفر اسکان اضطراری شده‌ و یک هزار و 198 چادر امدادی در اختیار آنها قرار گرفته است.

سلیمی در ادامه و با اشاره به آخرین آمار مصدومین این حادثه، اظهار کرد: آخرین آمار از خسارات جانی این زلزله، همچنان یک کشته و 39 مصدوم است.

او تصریح کرد: هم اکنون 305 نفر نیروی عملیاتی، 51 دستگاه خودروی عملیاتی، 7 دستگاه آمبولانس، 28 دستگاه کمکدار سبک، 8 دستگاه کمکدار سنگین و 8 دستگاه از سایر خودروهای عملیاتی در مناطق متاثر از زلزله و برای کمک به زلزله‌زدگان و عملیات آواربرداری حضور دارند.

رییس سازمان امداد و نجات در پایان و با اشاره به اضافه شدن بالگرد به روند عملیات امدادرسانی، اذعان کرد: 3 فروند بالگرد به روند عملیات امدادرسانی افزوده شده که این بالگردها تاکنون 70 نفر از نیروهای عملیاتی را به محل‌های حادثه دیده منتقل کرده‌اند.

نظر شما