درخشش دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در مسابقات بین المللی ربوکاپ ۲۰۱۷

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۳:۲۷
کد خبر: ۵۴۱۸۰۴
درخشش دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در مسابقات بین المللی ربوکاپ ۲۰۱۷
دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور مقام نخست لیگ ربات مین یاب دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران را کسب کردند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، تیم دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای پسران بهشهر به نمایندگی از دانشگاه فنی و حرفه ای مقام نخست دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۷ را کسب کرد.

مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۷ که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در سالن خلیج فارس با حضور دکتر عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران و رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

دکتر مسعود شفیعی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور در مراسم اختتامیه و اهدای جوائز این دوره از مسابقات اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری شده است، عنوان می کنم امسال سال دانشگاه فنی و حرفه ای است زیرا امروز شاهد درخشش و بروز توانمندی های دانشجویان دانشگاه بزرگ فنی و حرفه ای کشور در زمینه مهارت محوری و کارآفرینی هستیم که تبلور عینی آن در ارتباط صنعت و دانشگاه در کشورمان بیش از گذشته نمایان و مشهود خواهد بود.

وی افزود: پژوهشگرانی که در این مسابقات شرکت می کنند، در مسیر پیشرفت علم رباتیک قدم برمی دارند و قطعاً می توانند در صنعت نیز دستاوردهای خوبی را به ارمغان بیاورند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای، در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش همه جانبه مسئولان این دانشگاه برای سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری‌های جدید و همکاری‌های بین‌المللی افزود: باید برای جذب منابع مالی مطمئن در حوزه فناوری، سرمایه‌گذاری جدی داشته باشیم.

گفتنی است تیم ربوکاپ دانشگاه فنی و حرفه ای به سرپرستی دکتر محمد علی نصراللهی، مهندس نعمت اله عسکری و با همت دانشجویان ساعی، فرشاد رنگین کمان، محمد فرج اللهی، افرا وحیدی شمس، مجتبی مهدی نیا و ایمان یوسفی در لیگ ربات مین یاب کنترل از راه دور با نام اختصاصی Analog از دانشکده فنی و حرفه ای پسران بهشهر اول شد، تیم YRA از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد نایب قهرمان شد و تیم malayer_university از دانشگاه ملایر عنوان سوم را کسب کرد.

این مسابقات به همت کمیته ملی ربوکاپ ایران از روز ۱۵ فروردین ماه با حضور تیم‌های دانش ‎ آموزی و دانشجویی داخلی و خارجی در راستای توسعه دانش رباتیک و هوش مصنوعی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و کشورهای آمریکا، آلمان، هند، ژاپن، چین، سنگاپور، کره جنوبی، هلند، پاکستان، مکزیک، انگلستان، ترکیه، پرو و تیم های قدرتمند ایران در مسابقات این دوره حضور فعال داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز