طرح کمربند سبز اقدام موثر برای مبارزه با ریزگردها

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۳:۰۹
کد خبر: ۵۴۲۲۹۵
طرح کمربند سبز اقدام موثر برای مبارزه با ریزگردها
مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمانشاه با حضور در برنامه زنده رادیویی صدای شهر کرمانشاه پاسخگوی مسائل زیست محیطی استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، غلامحسین کاظمی مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمانشاه با حضور در برنامه زنده رادیویی صدای شهر کرمانشاه پاسخگوی مسائل زیست محیطی استان شد.

کاظمی با اشاره به وجود ایستگاههای سنجش آلودگی هوا در سطح استان آنرا از اقدامات برجسته محیط زیست استان برشمرد و گفت: در راستای طرح مبارزه با ریزگردها از جمله اقدامات دیگر استان را می توان به وجود کمربند سبز در اطراف شهرها اشاره کرد.

کاظمی گفت: حفاظت از محیط زیست نیاز به یک عزم و اراده همگانی مردم دارد و مردم باید در این خصوص همواره به حفظ محیط زیست کمک کنند.

کاظمی در بخشی دیگر از پاسخگویی به سوالات در خصوص مشکلات فاضلاب شهری به کمبود اعتبار جهت رفع این مشکل اشاره کرد و گفت با توجه به سفر آتی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران این موضوع در دستور کار قرار گرفته و در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: پایش فاضلاب صنایع مدام در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

کاظمی از عموم مردم درخواست کردند از استفاده کیسه های پلاستیکی خودداری نمایند، چون زمان بازیافت کیسه های پلاستیکی در طبیعت سالهای بسیار زیادی را طول می کشد و وجود آنان در طبیعت مضرات فراوانی برای جامعه و محیط زیست در پی خواهد داشت.

وی در پایان از علاقه مندان و دوستداران محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را با شماره تلفن های 62-38230060 و یا تلفن گویای 1540 در میان بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز