وظیفه در گفت و گو با برنا:

بازگشت گرد و خاک به پایتخت/ هوای کشور بارانی می شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۴۲۵۶۴
بازگشت گرد و خاک به پایتخت/ هوای کشور بارانی می شود
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود موج جدید بارشی طی امروز و فردا خبر داد و گفت: برای تهران، قزوین، البرز، مرکزی، قم و سمنان امروز و فردا وزش باد شدید پیش بینی می شود که می تواند در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک شود.

احد وظیفه، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور در گفت و گو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری برنا، گفت: به دنبال نفوذ سامانه بارشی به کشور از امروز شاهد بارش باران در استان های مختلف کشور خواهیم بود.

وی افزود: امروز برای استان های اردبیل، اذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، شمال شرق کشور، کرمانشاه، خوزستان، تهران، ایلام،مرکزی، قزوین، قم، همدان و سمنان بارش باران پیش بینی می شود؛ با گذر جبهه سرد دمای هوا در گیلان، مازندران و گلستان به شدت کاهش می یابد و دریای خزر مواج می شود.. 

 مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه بارش در مناطق مذکور همچنان ادامه داشته و شدت بارش ها در شمال شرق کشور بیشتر می شود، عنوان کرد: برای تهران، قزوین، البرز، مرکزی، قم و سمنان امروز و فردا وزش باد شدید پیش بینی می شود که می تواند در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز