مجرم سایبری دستگیر شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۴۳:۳۰
کد خبر: ۵۴۳۰۸۵
مجرم سایبری دستگیر شد
فردی که به قصد شوخی اقدام به درج آگهی مستهجن به اسم دوستش در شبکه های اجتماعی کرده بود، پس از اینکه او را به دردسر انداخت، دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ ‌علی کریمی‌، گفت: مرد جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و بیان داشت‌ فردی ناشناس با درج چندین آگهی نامرتبط و همچنین ساخت اکانتی مستهجن با نام و‌ شماره تلفنش ‌باعث ایجاد مزاحمت  شده است لذا در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
 
این مقام انتظامی در ادامه گفت‌: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی او را دستگیر کردند.
سرهنگ کریمی‌ در ادامه‌ ضمن بیان اینکه متهم در تحقیقات صراحتا به بزه ارتکابی اقرار کرد و دلیل انجام این جرم را شوخی برشمرد و در ادامه هشدار داد‌: متاسفانه برخی کاربران  با تصور اینکه‌ مزاحمت در این فضای تحت هر عنوانی جرم نیست اقدام به مزاحمت می‌ کنند اما این افراد باید بدانند در محاکم قضایی باید پاسخگو باشند، لذا تاکید می‌کنیم به هیچ عنوان حتی به عنوان شوخی شماره و تصویر دیگران را در فضای مجازی به خصوص سایت‌های آگهی نامه منتشر نکنید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز