جلال ملکی در گفت و گو با برنا:

ریزش دیوار به ۴ خودروی سواری آسیب رساند

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۸:۲۲:۰۹
کد خبر: ۵۴۳۳۳۴
ریزش دیوار به ۴ خودروی سواری آسیب رساند
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش دیوار یک ملک قدیمی در محله جوادیه خبرداد و گفت: به دنبال این حادثه چهار خودرو صدمه دیدند.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا،  گفت: ساعت 17 و 19 دقیقه روز گذشته، تخریب دیوار یک منزل قدیمی واقع در محله جوادیه، 10 متری اول نیروهای ایستگاه 95 سازمان آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به تخریب دیواری به جا مانده از یک ساختمان قدیمی، عنوان  کرد: پس از حضور آتش نشانها در محل حادثه، مشاهده شد که دیواری قدیمی به جا مانده از یک ملک قدیمی که پیش تر ملک از سوی مالک تخرب شده و تنها دیوار آن باقی مانده است، فرو ریخته است.

ملکی با بیان اینکه پنج دستگاه خودرو مقابل دیوار تخریب شده پارک بوده و پس از تخریب دیوار، چهار خودرو آسیب دیدند، گفت: یک دستگاه خودور سمند، یک دستگاه خودرو روآ و دو دستگاه خودرو پیکان در این حادثه خسارت دیدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فردی داخل خودروهای پارک شده نبوده است، عنوان کرد: در این حادثه خوشبختانه فردی آسیب ندید و تنها دو خودرو به طور کامل و دو خودرو دیگر به طور جزئی آسیب دیدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، نیروهای امدادی ساعت 18 عملیات خود را به اتمام رساندند و تحویل عوامل شهرداری دادند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز