دانش آشتیانی خبر داد؛

ارائه خدمات دندانپزشکی به ۶.۵ میلیون دانش آموز

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۷:۰۲
کد خبر: ۵۴۳۳۴۷
ارائه خدمات دندانپزشکی به ۶.۵ میلیون دانش آموز
وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان برای 6.5 میلیون دانش آموز در حال اجرا است.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، فخرالدین دانش آشتیانی، وزیر آموزش و پرورش روز چهارشنبه در دومین مرحله از طرح پیشگیری پوسیدگی دندان گفت: برای پیشگیری از پوسیدگی دندان در بین دانشآموزان همکاری خوبی با وزارت بهداشت صورت گرفته و در این طرح برای بیش از 6.5 میلیون دانش آموز خدمات ارائه شده است.
 
وی با بیان اینکه امیدواریم با انجام این طرح  پوسیدگی دندانها به حداقل برسد، گفت: از آموزش وپرورش می خواهیم که در آموزش بچه ها برای چگونگی از پیشگیری از دندان هایشان کمک های بسیاری انجام دهند.  برای عملیاتی شدن این برنامه معلمان و  اولیاء نقش مهمی دارند.
 
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اگر ما این پیشگیری را انجام دهیم هزینه درمان نیز کاهش پیدا میکند؛ چرا که هزینه ها در حال حاضر بسیار بالا است.
 
دانش آشتیانی با اشاره به طرح بیمه سلامت تصریح کرد: سعی ما این است که این طرح را گسترش دهیم. این طرح جزو ضوابط ثبتنامی ما شده است، چرا که سلامتی دانش آموزان یکی از اولویت های وزارت آموزش و پرورش محسوب می شود.
 
وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطر نشان کرد:  چندی قبل برای دانش آموزان شناسنامه سلامت صادر شده است که تعداد آن مشخص نیست. تلاش می کنیم تمامی دانش آموزان دارای این شناسنامه شوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز