فربد فدایی در گفت و گو با برنا:

برخی به منظور کسب شهرت کاندیدای ریاست جمهوری می شوند

۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۳:۵۸
کد خبر: ۵۴۴۳۳۹
برخی به منظور کسب شهرت کاندیدای ریاست جمهوری می شوند
یک روانپزشک حضور گسترده افراد به منظور نام نویسی در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری را بررسی کرد.

فربد فدایی، روانپزشک، در گفت و گو با خبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری برنا، در خصوص افرادی واجد شرایط ریاست جمهوری نبوده و اقدام به نام نویسی می کنند، گفت: این افراد را می توان به سه گروه تقسیم کرد؛ گروه اول افرادی هستند که دارای آگاهی و صلاحیت بوده و برای انجام وظیفه ای که آن را مناسب خود دیدند، ثبت نام می کنند.

وی گروه دوم را افرادی دانست که بدون داشتن توانمندی و صلاحیت و به منظور کسب شهرت در ستاد انتخابات حاضر شده و نام نویسی می کنند و ادامه داد: برخی از این افراد مشکل شخصیتی و بیماری های روانی دارند و گویا با واقعیت قطع ارتباط کرده اند؛ هذیان هایی دارند مبنی بر بزرگ نقشی و صفات بزرگ را به خود می دهند، در واقع این افراد فکر می کنند از پس تمام مشکلات بر می آیند و هیچ مانعب برایشان وجود ندارند.  

این روانپزشک در خصوص دسته سوم کاندیداهای ریاست جمهوری عنوان کرد: گروه سوم دارای مشکلات شخصیتی یا بیماری های اعصاب و روان هستند و بر مبنای باورهای نادرستی که راجع به توانمندی خود دارند، تحت عنوان برخی روان پریشی ها قابل طبقه بندی هستند. 

فدایی ادامه داد: البته افرادی که دارای بی بیماری دو قطبی هستند و احساس می کنند از همه مسائل بر می آیند نیز به این کار مبادرت می ورزند. 

وی در ادامه وجود ساز و کار برای افرادی که شایسته و واجد صلاحیت کاندیداتوری هستند را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: این ساز و کار می تواند توسط مجلس شورای اسلامی با مشورت کارشناسان مختلف از جمله روانپزشکان طراحی شود تا به امید خدا در انتخابات دوره های بعد شاهد اینگونه مسائل نباشیم و فقط افراد واجد شرایط نام نویسی کرده و کاندیداتوری خود را اعلام کنند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز