پیکر «عارف لرستانی» کالبد شکافی می‌شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۳:۳۸
کد خبر: ۵۴۴۹۱۲
پیکر «عارف لرستانی» کالبد شکافی می‌شود
پیکر عارف لرستانی، بازیگر تئاتر و تلویزیون که صبح امروز بر اثر سکته قلبی درگذشت، برای کشف دقیق و علمی علت مرگش، کالبد شکافی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، "عارف لرستانی" بازیگر تئاتر و تلویزیون که با مجموعه جنگ 77 به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر از جمله قهوه تلخ با او همکاری کرده بود در روز شنبه 26 فروردین بر اثر ایست قلبی درگذشت و مرگ این بازیگر باعث شد دوباره مسئله خطای پزشکی از طرف خانواده وی مطرح شود، بطوریکه همسر این بازیگر در گفت‌وگویی در رابطه با مرگ همسرش؛ خطای پزشکی را عنوان کرده و مدعی شده است که این بازیگر بر اثر قصور پزشکی جان خود را از دست داده است.

با این وجود معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره فوت "عارف لرستانی" در توضیحاتی عنوان کرد که "عارف لرستانی" در ساعات اولیه بامداد شنبه 26 فروردین، به علت سکسکه مقاوم به درمان، به یک بیمارستان خصوصی تهران مراجعه کرده و برای درمان سکسکه مقاوم به درمان وی، تزریق دارویی مربوطه انجام می‌شود و با حال عمومی و علائم حیاتی مناسب از بیمارستان مرخص می‌شود.

این مسئول دانشگاه علوم پزشکی ایران در توضیحات بیشتر بیان داشت: لرستانی حدود ساعت 8 صبح در منزل دچار ایست قلبی می‌شود و به اورژانس 115 اطلاع داده می‌شود و در زمان حضور اورژانس 115، وی فاقد هر گونه علائم حیاتی بوده است؛ ولی در بررسی‌های اولیه مربوط به فوت این هنرمند، هیچ مستندی مبنی بر خطا یا قصور پزشکی وجود ندارد، اما برای اطمینان بیشتر این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این رابطه ایرج خسرونیا، رئیس دادگاه بدوی سازمان نظام پزشکی به عنوانی یکی از کارشناسان قدیمی پزشکی قانونی، اعلام کرده است که باید برای کشف دقیق و علمی مرگ مرحوم "عارف لرستانی" بدن وی کالبد شکافی شود تا علت دقیق مرگ عنوان شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز