نجات دو کارگر جوان از زیر آوار

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۰:۰۳
کد خبر: ۵۴۴۹۴۸
نجات دو کارگر جوان از زیر آوار
نیروهای آتش نشانی دو نفر کارگر جوان را از زیر آوار سنگ و خاک نجات دادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزای برنا، وقتی شهروندان متوجه فرو ریختن آوار ساختمانی روی دو کارگر جوان شدند، با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که آتش نشانان ایستگاه 31 و 93 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 11:05 امروز خود را به خیابان تهران نو، خیابان شهید رجبی رساندند.
اکبر شیرین سخن افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: کارگران مشغول تخریب یک ساختمان قدیمی 60 مترمربعی بودند که ناگهان دیوارها و سقف این ساختمان تخریب شده و دو نفر کارگر جوان تبعه افغان در زیر آوار سنگ و خاک محبوس شدند.
وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله با کشیدن نوار هشدار دهنده و جلوگیری از رفت و آمد شهروندان محل حادثه را ایمن کردند و با بکارگیری تجهیزات مخصوص نجات مشغول آوار برداری و امدادرسانی به دو کارگر جوان شدند.
این فرمانده آتش نشانی افزود: آتش نشانان پس از گذشت زمان کوتاهی هر دو کارگر حدوداً 35 ساله که دچار مصدومیت شده بودند را از زیر آوار خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.
گفتنی است؛ هر دو کارگر به وسیله اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز