فرونشستن کف پارکینگ حادثه آفرید

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۴:۰۸
کد خبر: ۵۴۴۹۵۱
فرونشستن کف پارکینگ حادثه آفرید
فروکش کف پارکینگ ساختمان مسکونی، گرفتاری خودرو سواری در گودال ایجاد شده را به همراه داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، این حادثه ساعت 21:50 شب گذشته از سوی ساکنان یک ساختمان مسکونی به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 94 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به بلوار سیمون بولیوار، شهرک دانشگاه اعزام شدند.
مسعود صادقی فرمانده نیروهای اعزام شده به محل حادثه در این خصوص گفت: قسمتی از کف پارکینگ یک ساختمان مسکونی ریزش کرده و این حادثه گرفتاری یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در گودال ایجاد شده را به دنبال داشت.
وی افزود: طول و عرض تقریبی حفره ایجاد شده به 4 متر و ارتفاع آن به 1.5 متر می رسید که نیروهای آتش نشانی پس از بررسی و ایمن سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری تجهیزات مخصوص و جرثقیل دستی عملیات خارج کردن خودرو سواری را آغاز کردند.
این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان مسکونی آسیبی نرسید و آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن خودرو سواری را به خارج از گودال انتقال دادند.
صادقی در پایان گفت: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل، تذکرات ایمنی را در خصوص تعمیر کف پارکینگ به مدیریت ساختمان ارائه دادند.

نظر شما