ورود مدعی‌العموم به پرونده تنبیه اخیر دانش‌آموز در رودبار جنوب/ با فرد خاطی برخورد قاطع قضائی می شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۶:۳۰
کد خبر: ۵۴۵۹۳۳
ورود مدعی‌العموم به پرونده تنبیه اخیر دانش‌آموز در رودبار جنوب/ با فرد خاطی برخورد قاطع قضائی می شود
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از تشکیل پرونده قضائی برای معلم رودبار جنوب که اقدام به تنبیه شدید بدنی دانش آموز کلاس دوم ابتدایی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سهراب سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:پس از طرح شکوایه  از سوی والدین دانش آموز در دادسرای عمومی وانقلاب رودبار جنوب علیه فرد خاطی،دادستانی رسیدگی ویژه به این پرونده را دردستور کار قرار داد.

این مقام قضائی تصریح کرد:بلافاصله رئیس آموزش وپرورش،معاون فرماندار و رئیس حراست آموزش و پرورش رودبار جنوب در دادستانی حاضر و از نزدیک موضوع این حادثه تلخ مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید دستگاه های نظارتی هرچه سریعتر موضوع پیگیری و با فرد متخلف بدون اغماض برخورد قانونی گردد

 وی اعلام داشت:در حال حاضر دانش آموز صدمه دیده به پزشکی قانونی معرفی و رسیدگی به این پرونده باقید فوریت در حال انجام است.

شایان ذکر است روز شنبه26فروردین سال جاری  دانش آموز کلاس دوم ابتدایی مدرسه فقاهت ،واقع در روستای بحرین از توابع شهرستان رودبار جنوب به علت کاهلی در انجام تکالیف درس ریاضی از سوی معلم خود توسط یک خط کش آهنی مورد تبیه شدید بدنی قرار گرفته بود

 

نظر شما