آتش سوزی در مغازه لبنیات

۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۵:۴۱
کد خبر: ۵۴۶۸۵۶
آتش سوزی در مغازه لبنیات
آتش سوزی انبار یک مغازه لبنیاتی در خیابان فرجام، با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، در پی تماس فوری شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در طبقه منفی یک ساختمان سه طبقه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 17و 103 را ساعت 10:17 صبح امروز به خیابان فرجام، خیابان حیدرخانی، نبش خیابان نوری اعزام کرد.
امیر مهدیانی مدیر منطقه سه عملیات آتش نشانی در این باره گفت: در یک ساختمان مسکونی سه طبقه شش واحدی در قسمت زیرزمین به مساحت 30 متر مربع که انبار یک مغازه لبنیاتی بود دچار آتش سوزی شده و دود بسیار غلیظی از درب و پنجره های آن خارج می شد.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه پس از قطع جریان برق و گاز، با بکارگیری دستگاه های تنفسی ویک رشته لوله آب رسانی وارد طبقه منفی یک شدند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
مهدیانی خاطر نشان کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و پس از جستجو سه نفر از ساکنین ساختمان را از میان دود و حرارت شدید خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.
مهدیانی با اشاره به اینکه آتش نشانان با سرعت عمل خود از گسترش آتش سوزی جلوگیری کردند، تاکید کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی، ایمن سازی و تخلیه اجناس سوخته محل حادثه را تحویل مالک مغازه دادند.
نظر شما