توسط وزیر بهداشت انجام شد؛

افتتاح بیمارستان قمر بنی هاشم در استان فارس

۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۹:۰۱
کد خبر: ۵۴۷۴۹۰
وزیر بهداشت دو طرح جدید بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) بیضا در استان فارس را افتتاح کرد

وزیر بهداشت  در جریان سفر یک روزه خود به همراه کاروان تدبیر و امید به استان فارس ، شب گذشته دو اتاق عمل و یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) بیضا را افتتاح کرد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری برنا، بخش رادیولوژی دیجیتال این بیمارستان در زمینی با زیربنای 50 متر مربع و اعتباری بالغ بر 3 هزار و 800 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دکتر هاشمی در جریان افتتاح این طرح های درمانی، گفت: در این سفر در شهرستانهای نورآباد ممسنی و رستم حضور یافتم و از نزدیک در جریان مشکلات درمانی آنها قرار گرفتم اما فرصتی برای حضور در شهرستان سپیدان پیش نیامد و در سفر بعدی حتما به این شهر نیز سفر می کنم.

وزیر بهداشت یادآور شد: حدود یکسال است که بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) بیضا  به بهره برداری رسیده و امیدواریم که متخصصان نیز به صورت شبانه روزی در آن حاضر شوند تا مردم با دریافت خدمات تخصصی، مجبور به مراجعه به شیراز نشوند.

دکتر هاشمی در خصوص زمان ابلاغ تعرفه پزشکی سال 96 نیز، گفت: شورای عالی بیمه باید تعرفه های امسال را تصویب کند و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی تحویل دهد تا هیات وزیران بتواند متناسب با بودجه سال جاری، تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز