پاکسازی منطقه حفاظت شده بیستون

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۲:۱۶
کد خبر: ۵۴۷۶۲۸
پاکسازی منطقه حفاظت شده بیستون
جمعی از دوستداران طبیعت و اعضای انجمن های زیست محیطی با مشارکت اداره کل و محیط زیست شهرستان کرمانشاه به منظور گرامیداشت روز زمین پاک منطقه حفاظت شده بیستون (طبیعت زیبای منطقه چالابه) پاکسازی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، غلامحسین کاظمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمانشاه گفت: همکاران ما با نصب پیامهای زیست محیطی در مسیر عبور گردشگران و توزیع کیسه های جمع آوری زباله ، اقدام به فرهنگ سازی در جهت حفاظت و حمایت از طبیعت زیبای منطقه چالابه نمودند ، این منطقه دارای چشم اندازهای زیبا، درفصول مختلف پذیرای گردشگران ،غارنوردان وکوهنوردان می باشد .

کاظمی گفت: با توجه به جمعیت زیاد گردشگران در منطقه چالابه، رعایت ملاحظات زیست محیطی از سوی مراجعه کنندگان بویژه جمع آوری پسماندها ،می تواند موجب حفظ زیبایی این منطقه منحصر به فرد باشد.

کاظمی افزود: در این همایش یکروزه که جمعی از همشهریان و دوستداران محیط زیست شرکت داشتند، قسمتهای وسیعی از منطقه چالابه که همه روزه پذیرای گردشگران زیادی می باشد، از وجود زباله پاکسازی شد.

شایان ذکر است روز جهانی محیط زیست هرساله در 22 آوریل مصادف با دوم اردیبهشت در تمام دنیا برگزار و به همه مردم روی زمین یادآوری می شود که نباید سیاره خود «زمین» را فراموش کنند و به فکر حفظ آن باشند و انسان ها را به تعهدات خود در برابر حفظ محیط زیست و موجودات زنده متوجه نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز