آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز همایش های علمی همدان

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۸:۴۱
کد خبر: ۵۴۸۱۷۳
آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز همایش های علمی همدان
با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عملیات اجرایی پروژه مرکز همایش‌های علمی دانشگاه‌ها ، مؤسسات آموزشی و پژوهشی همدان آغاز شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمد فرهادی با اشاره به اینکه این پروژه، یک پروژه ملی و بین‌المللی محسوب می‌شود گفت: اعتبارات آغاز این پروژه تخصیص یافته است و به زودی عملیات اجرایی مانند خاکبرداری و گودبرداری این طرح انجام آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این استادیوم علمی در قالب چند فاز به بهره‌برداری می‌رسد گفت: اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه بیش از ۶۰ میلیارد تومان است.

دکتر فرهادی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: طی سه سال اخیر کشور ایران رتبه اول تولید علم را در منطقه و جهان اسلام کسب کرده است.

وی با بیان اینکه در بین ۲۵ کشور برتر دارای شتاب علمی، ایران در شتاب رشد علمی حائز رتبه اول است گفت: شتاب رشد علمی ایران ۱۴ درصد است.

دکتر فرهادی به حوزه نوآوری اشاره کرد و یادآور شد: در ۳ سال اخیر در حوزه نوآوری از رتبه یکصد و سیزدهم به رتبه هفتاد و هشتادم رسیده‌ایم.

گفتنی است این پروژه در فضایی با مساحت ۳۱ هزار و ۷۰۰ مترمربع تکمیل می شود و در سفر امروز وزیر علوم به استان همدان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز