برگزاری نخستین جشنواره ملی ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۳:۰۷
کد خبر: ۵۴۸۱۷۹
برگزاری نخستین جشنواره ملی ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور از برگزاری نخستین جشنواره ملی ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی کریمی گفت: نخستین جشنواره ملی ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور با حضور 40 صاحب ایده برتر و مهمانانی از معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، وزارت صنعت و معدن و تجارت، ستاد توسعه فناوری نانو و سرمایه گذاران و حامیان این جشنواره در تاریخ 10 و 11 اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی دانشجویی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.

دکتر کریمی ادامه داد: تا کنون بالغ بر 1500 ایده متشکل از ایده اساتید ،دانشجویان و کارکنان از دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها در حوزه های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات، کشاورزی و منابع طبیعی، معماری و هنر و میان رشته ای در سامانه این جشنواره ثبت شده است.

وی تصریح کرد: ایده های دریافت شده در دو مرحله داوری اولیه شدند (26 فروردین و 2 اردیبهشت ماه) که 40 ایده برتر برای رقابت به روز اول جشنواره معرفی خواهند شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور افزود: روز اول جشنواره 40 ایده برتر هر کدام بین 5 تا 7 دقیقه داوری و در پایان روز اول از بین این 40 ایده ، 10 ایده برتر به روز دوم جشنواره جهت تقدیر و اهدا جوایز معرفی خواهند شد.

کریمی خاطر نشان کرد: در پایان روز اول (10 اردیبهشت ماه) دو کارگاه آموزشی تخصصی (با ارائه گواهی حضور) برگزار خواهد شد. روز دوم از ساعت 8 تا 11 برنامه بازدید از نمایشگاه فن بازار را داریم و سپس از ساعت 11 تا 13 مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نخستین جشنواره ملی ایده و طرح های فناورانه را برگزار خواهیم کرد.

دکتر کریمی در پایان گفت: استقبال بسیار خوب ایده پردازان و مبتکرین در ثبت و ارسال ایده، نشان از رشد چشمگیر این جشنواره ملی و نشان از توانمندی دانشگاه پیام نور در حوزه فناوری دارد. و جشنواره ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور به نوعی مهمترین جشنواره ایده دانشگاهی بعد از جشنواره ایده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

 

نظر شما