با حضور ابتکار انجام شد؛

کلنگ زنی پارک هفت دره باراجین قزوین/ افتتاح بوستان ۲۲ هکتاری در ناحیه شهری مهرگان

۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۶:۴۳
کد خبر: ۵۴۹۰۷۵
کلنگ زنی پارک هفت دره باراجین قزوین/ افتتاح بوستان ۲۲ هکتاری در ناحیه شهری مهرگان
بوستان 22 هکتاری در ناحیه شهری مهرگان با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت محیط زیست در جریان سفر کاری خود به استان قزوین با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر محمدیه قزوین با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

همچنین با حضور معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست کلنگ فاز دوم بوستان باراجین به نام پارک هفت دره باراجین قزوین زده شد. این پارک در فضای 30 هزار هکتاری و  با اعتبار 30 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

این گزارش می افزاید، به مناسبت دومین سفر رئیس جمهور به استان قزوین، بوستان 22 هکتاری در ناحیه شهری مهرگان بزرگ‌ترین پارک درون شهری این استان به بهره‌برداری رسید.

از هزینه‌های صرف شده برای افتتاح بوستان 22 هکتاری ناحیه شهری مهرگان می‌توان به اعتبار 20 میلیارد تومانی اشاره کرد که افتتاح این بوستان با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست صورت گرفت.

بوستان 22 هکتاری ناحیه شهری مهرگان بخش‌های مختلفی همچون دریاچه برای قایقرانی، کاشت انواع گیاهان دارویی، آلاچیق، بازیگاه کودک، کتابخانه و رستوران تُن‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

گفتنی است، ناحیه شهری مهرگان با 35 هزار نفر جمعیت در 16 کیلومتری شهر قزوین قرار دارد که یکی از ناحیه‌های مهم این شهر به شمار می‌رود و افتتاح بوستان‌های شهری در این ناحیه می‌تواند برای ایجاد شور و هیجان تأثیرگذار باشد.

نظر شما