در چهارمحال و بختیاری برگزار شد؛

برگزاری دوره آموزشی اسلحه شناسی و بکارگیری سلاح

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۹:۱۸
کد خبر: ۵۴۹۵۹۰
برگزاری دوره آموزشی اسلحه شناسی و بکارگیری سلاح
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره آموزشی اسلحه شناسی و بازآموزی قوانین و مقررات حمل و بکارگیری سلاح سازمانی و تیراندازی و کاربرد اسلحه برای پرسنل یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا، شهرام احمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تاکید بر به روز نمودن دانش، تخصص، امکانات و تجهیزات پرسنل یگان حفاظت محیط زیست گفت: در این دوره آموزشی که با همکاری معاونت آموزشی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، تمامی فرماندهان و ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان شرکت داشتند.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء و آمادگی نرم افزاری و سخت افزاری دفاعی ماموران یگان حفاظت محیط زیست در مواجهه با حوادث احتمالی و مقابله با متخلفان در زمینه تخلفات محیط زیست و تسلط آنان به قوانین مرتبط با بکارگیری اسلحه ذکر کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اظهار داشت: محیط بانان در این دوره آموزشی تئوری و عملی، ضمن آموزش اصول کار با سلاح سازمانی و آموزش تیراندازی در میدان تیر، با قوانین بکارگیری سلاح، چگونگی تیر اندازی، نحوه تنظیف و رفع عیوب سلاح آشنا شدند.

احمدی تصریح کرد: نقش و تاثیر آموزش و تداوم دوره‌های آموزشی برای محیط‌بانان به منظور استفاده بهینه از امکانات به منظور پایش هر چه بهتر مناطق تحت مدیریت و ارتقای ضریب حفاظتی مناطق و تجدید و استمرار دوره آموزشی بخصوص برای ماموران اجرایی که از سلاح سازمانی استفاده می‌کنند، کاملا واضح و ضروری است.

وی اظهار کرد: از آنجایی که متخلفان حوزه محیط زیست، خصوصا در زمینه شکار و صید غیرمجاز، مسلح به سلاح گرم و سرد هستند و به دلیل وقوع حوادث در مناطق خارج شهر و دور از محیط‌های عمومی، محیط‌بانان ناگزیر به تجهیز با سلاح هستند و دوره‌های آموزشی مستمر آن‌ها را در انجام درست وظایف‌شان آماده می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز