سردار مجتبایی:

تیم های موتوری واکنش سریع به پلیس آگاهی می‌آیند

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۲:۳۸
کد خبر: ۵۵۰۶۵۰
تیم های موتوری واکنش سریع به پلیس آگاهی می‌آیند
فرمانده انتظامی قم از تشکیل تیم های موتوری واکنش سریع در پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار کاظم مجتبایی، فرمانده انتظامی استان قم، اظهار داشت: طی یک ماه گذشته سه باند سرقت خودرو، کیف قاپی و سرقت تحت پوشش نیروهای پلیس در قم شناسایی و سارقان و متهمان دستگیر و  به مراجع قضائی استان تحویل شدند.

 

وی با بیان این که باندهای متلاشی شده اقدام به سرقت بیش از ۱۲۰ فقره کیف قاپی و ۲۶  دستگاه خودرو به ارزش 11 میلیارد و 200 میلیون ریال کرده‌اند، گفت:  سارقان دستگیر شده ۱۴ نفر هستند که در بیش از پنج استان سرقت های خود را انجام می‌دادند.

 

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری هشت نفر مالخر که اموال سرقتی را می‌خریدند، خبر داد و افزود: برقراری امنیت روانی در جامعه برای پلیس بسیار مهم است و تمام تلاش خود را می‌کند تا جلوی سارقان را بگیرد و اموال مسروقه را به سرعت کشف و به مالباختگان تحویل دهد.

 

وی با اشاره به اینکه پلیس قم رتبه برتر در ایجاد امنیت روانی دارد، اظهار داشت: به علت سرعت بخشی به شناسایی سارقان و کشف اموال مسروقه و نیز تعقیب و گریز سارقانی که از خودروهای تندرو برخوردارند، تیم‌های موتوری اقدام سریع در پلیس آگاهی استان تشکیل شده‌ است.

 

سردار مجتبایی تصریح کرد: استان قم به جهت موقعیت و شرایط ویژه‌ای که دارد، ممکن است سارقانی از استان‌های دیگر وارد قم شوند بنابراین از شهروندان درخواست می کنیم تا به تذکرات پلیس توجه کنند و به رعایت و تقویت نکات ایمنی در نگهداری اموال، منازل و خودروی خود اقدام کنند.

 

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: به علت کمبود پارکینگ بیش از ۱۰۰ هزار خودرو درخیابان‌ها پارک می‌شوند که باید مالکان آن‌ها نکات ایمنی را رعایت کنند تا زمینه سرقت ایجاد نشود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز