معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

اندیشه های مطهری، سرلوحه کار آموزش و پرورش است

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۲:۰۷
کد خبر: ۵۵۲۳۲۸
اندیشه های مطهری، سرلوحه کار آموزش و پرورش است
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش، به عنوان نهادی تربیتی و در راستای تحقق تعلیم و تربیت دانش آموزانی که امید و سرمایه این مرز و بوم هستند، اندیشه ها و رهنمود های شهید مطهری را سرلوحه کار خود قرار داده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، مهدی فیض در آئین سپاس مربی سازمان دانش آموزی استان فارس به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در شیراز با اشاره به سخنانی از پیامبر، حضرت آیت الله خمینی (ره) و شهید معلم مرتضی مطهری، اظهار داشت: اگر دانش آموزان خواستار این هستند که علمی را که می آموزند دارای برکت و تاثیر گذاری باشد باید به آموزگار و استاد خود احترام بگذارند.
 وی افزود: تلاش علمی زمانی موثر خواهد بود که در فرمول احترام به استاد شکل بگیرد و این در حالی است که بزرگان دین، کشور و انقلاب از استادان خود در کمال ادب واحترام یاد کرده و این امر به  گونه ای است که امام خمینی (ره) هنگام صحبت از استاد خویش با جمله روحی الفدا یاد می کردند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در کشوری که بزرگان تاریخش اینگونه افرادی هستند، دانش آموزان در هر زمانی برای ثمر دادن باغ علم خویش باید آفتاب جان معلم را همیشه روشن نگه داشته و مقام معلم را با ادب و احترام گرامی دارند.
فیض با بیان اینکه امام خمینی (ره)، اندیشه شهید مطهری را تایید می کردند، ابراز داشت: آموزش و پرورش، به عنوان نهادی تربیتی، در راستای تحقق تعلیم و تربیت دانش آموزانی که امید و سرمایه این مرز و بوم هستند، اندیشه ها و رهنمود های شهید مطهری را سرلوحه کار خود قرار داده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز