مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تاکید کرد:

تسهیل پرداخت وام ازدواج در دوات تدبیر و امید/ همه جریان ها سیاسی در معضلات اشتغال جوانان سهیم هستند

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۶:۴۸
کد خبر: ۵۵۲۶۳۵
تسهیل پرداخت وام ازدواج در دوات تدبیر و امید/ همه جریان ها سیاسی  در معضلات اشتغال جوانان سهیم هستند
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به پرداخت 42 هزارو 305 مورد وام ازدواج از فروردین تا بهمن ماه سال 95 گفت: طی سال گذشته شاهد تسهیل روند پرداخت وام ازدواج بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جمشید نظمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اصلی ترین موضوعاتی که امروز در حوزه جوان با آن روبرو هستیم بحث ازدواج و اشتغال است اما نباید فراموش کنیم که اگر امروز در این مباحث دچار مشکل هستیم تمامی جریان ها و جناح های سیاسی مقصر هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که از جوانان بهره برداری های مقطی صورت می گیرد در صورتی که باید از توان و نیروی جوانان به درستی استفاده شود.

نظمی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: حضور پرشور جوانان در عرصه انتخابات همیشه حرف را می زند و انتظار می رود در این دوره نیز همچون دیگر دوره ها شاهد حضور جوانان و شارکت حداکثری آنها باشیم و امیدواریم هر فردی که در مقام مسئولیت اجرایی قرار می گیرد اشتغال را به عنوان یک دغدغه اصلی در نظر داشته باشد.

وی آمار ازدواج را نیز مایوس کننده دانست و گفت: زمانی می توانیم در این رابطه به نتیجه مطلوب دست یابیم که جوانان ما داری درآمدهای پایدار باشند و این مهم باید مورد تاکید قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، با اشاره به فعالیت سمن ها در استان گفت: در حال حاضر 75 سمن جوانان در سطح استان فعال است و مراحل ثبت 78 سمن جوانان دیگر نیز در حال اتمام است و امیدواریم تا پایان سال 96 شاهد افزایش قابل توجه فعالیت های مردم نهاد جوانان در قالب سمن های جوانان در استان باشیم.

نظمی، جمعیت جوان استان را طبق آخرین سرشماری ها 962 هزار و 230 نفر اعلام کرد و افزود: آمار ها نشان از کاهش جمعیت جوان استان دارد به طوری که در این خصوص استان ما در رده های آخر کشوری قرار دارد.

 

 

نظر شما