۶۹۰ تن از برنج سرآشپز کشف شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۸:۰۱
کد خبر: ۵۵۲۶۵۰
۶۹۰ تن از برنج سرآشپز کشف شد
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان کنگان 690 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش 31 میلیارد و 240 میلیون ریال کشف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر، اظهار داشت: یک نفر قاچاقچی حرفه‌ای در شهرستان کنگان که ۶۹۰ تن برنج خارجی قاچاق را در یک انبار دپو کرده بود و قصد داشت با ترقند‌های متقلبانه پلیس را دور بزند، دستگیر شد.
 
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: این شخص خود را تاجر برنج معرفی کرده بود. وی به پلیس آگاهی شهرستان کنگان مراجعه و اعلام کرد ۶۹۰ تن برنج با تعرفه قانونی از گمرک کنگان ترخیص کرده و به عللی آن‌ها را با حمل شهری در شهر دپو کرده و حالا قصد دارد به استان‌های همجوار انتقال دهد.
 
عباس زاده اضافه کرد: پلیس پس از استعلام از مبادی مرتبط مشخص می‌کرد این محموله‌ها با این مجوز قبلا از شهرستان خارج، ولی فرد فرصت طلب با دستکاری حواله‌های گمرکی و جعل سند مجددا برنج قاچاق تخلیه کرده و قصد داشته استفاده دوباره از حواله نماید که با درایت و تیزبینی ماموران پلیس آگاهی متهم مجبور شد به جرم خود اعتراف کند.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با دستور مقام قضایی محل‌های نگهداری برنج‌ها بازرسی و ۶۹۰ تن برنج خارجی قاچاق به مارک سرآشپز کشف و انبارهای مذکور پلمپ شد.
نظر شما