تجلیل از هنرمندان و فعالان برتر صنایع‌دستی

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۵۲۹۹۵
تجلیل از هنرمندان و فعالان برتر صنایع‌دستی
هنرمندان برتر صنایع‌دستی که بیشترین آمار تولید و فروش را در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه ملی عیدانه و همچنین بازارچه‌های نوروز 96 داشتند با حضور بهمن نامور‌مطلق معاون صنایع‌دستی کشور مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این مراسم در بخش تجلیل از برگزیدگان سال 95 مصطفی یاهویی از استان خراسان‌رضوی در زمینه سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، پیغمبرقلی سعادت‌نژاد از استان گلستان در رشته گلیم‌بافی، حسام حیدری از استان کردستان در رشته نازک‌کاری چوب، اسماعیل میرفخر رجایی از استان اصفهان در رشته تولیدات چرمی و محمدحسین افشاری از استان البرز در رشته سفال و سرامیک به‌عنوان هنرمندان برتر در زمینه میزان فروش معرفی و تجلیل شدند.

همچنین سیدعلی پویا از استان یزد در رشته زیلوبافی برای بسته‌بندی مناسب کالاهای خود، علیرضا تقی‌زاده‌فراهانی در رشته میناکاری از استان اصفهان برای طراحی و نوآوری در تولید صنایع‌دستی، رسول غلامی‌رهنانی در رشته قلم‌زنی روی فلز از استان اصفهان برای تولید زنده آثار و حسین غزنوی از استان البرز در رشته سفال و سرامیک برای غرفه‌سازی تقدیر به‌عمل آمد. استان اصفهان نیز به‌دلیل فروش صنایع‌دستی ۴۸۲میلیون‌تومانی به‌همت جعفر جعفرصالحی، به‌لحاظ تعداد مشارکت‌کننده و آمار فروش، استان برتر شناخته شد و از مدیرعامل شرکت «ایبرو» بابت اجرای مطلوب نمایشگاه تقدیر و تجلیل شد.

در ادامه این مراسم از سید‌رحیم موسوی‌ساروی، معاون صنایع‌دستی مازندران، به‌دلیل کسب رتبه اول در فروش بازارچه‌های نوروزی ۹۶، سلمان شاه محمدی معاون صنایع‌دستی گیلان به‌دلیل کسب رتبه اول در تعداد غرفه و همچنین محل بازارچه‌های نوروزی و کسب رتبه اول در عملکرد کلی بازارچه‌های موقت و رتبه سوم در میزان فروش بازارچه‌های نوروزی ۹۶ تجلیل شد.

از غلامرضا فرخی، معاون صنایع‌دستی کرمان، نیز به‌دلیل کسب رتبه دوم در بالاترین تعداد غرفه، فروش بازارچه‌های نوروزی ۹۶ و عملکرد کلی بازارچه‌های موقت، و از پروانه حیدری، معاون صنایع‌دستی کرمانشاه، به‌دلیل دریافت رتبه سوم در عملکرد کلی بازارچه‌های موقت و رتبه دوم در بالاترین تعداد محل بازارچه‌های نوروزی ۹۶ تقدیر به‌عمل آمد.

رتبه سوم در بالاترین تعداد غرفه بازارچه‌های نوروزی ۹۶ به سارا اخوّت، معاون صنایع‌دستی گلستان، و رتبه سوم در بالاترین تعداد محل بازارچه‌های نوروزی ۹۶ به زهرا الحمدی، معاون صنایع‌دستی فارس، تعلق گرفت.

همچنین رتبه اول در بیشترین درصد تغییرات فروش بازارچه‌های نوروزی ۹۶ به‌نسبت سال ۹۵ به محمودعلی محمدی، معاون صنایع‌دستی زنجان، رتبه اول در بیشترین درصد تغییرات غرفه بازارچه‌های نوروزی ۹۶ به‌نسبت سال قبل به حمید بختیاری، معاون صنایع‌دستی استان ایلام، و رتبه اول در بیشترین درصد تغییرات محل بازارچه‌های نوروزی ۹۶ به‌نسبت ۹۵ به امین بینش‌پژوه، معاون صنایع‌دستی استان بوشهر، تعلق گرفت.

در ادامه تقدیرها همچنین از جعفر صفاخواه معاون صنایع‌دستی سمنان، بهروز عیسی‌زهی معاون صنایع‌دستی سیستان‌و‌بلوچستان و سیدمیثم حصاری معاون صنایع‌دستی استان قزوین به‌عنوان استان‌های برگزیده در ساخت نمونه‌های صنایع‌دستی برای هدیه دادن به مسافران نوروزی تقدیر به‌عمل آمد. همچنین از مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران برای حمایت از معاونت صنایع‌دستی در اجرای برنامه‌های خود در سال ۹۵، مهران هوشیار رئیس گروه صنایع‌دستی دانشگاه سوره به‌دلیل برگزاری نخستین مسابقه طراحی و خلاقیت در صنایع‌دستی معاصر ایران، و محمدحسین مطیع معاون صنایع‌دستی خراسان‌رضوی و فرشاد به‌آفرین معاون صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی، به‌دلیل اقدامات مؤثر در آموزش صنایع‌دستی تجلیل شد.

در انتهای مراسم نیز از زهره نیلی خبرنگار صنایع‌دستی خبرگزاری مهر و کبریا حسین‌زاده از خبرگزاری ایسنا و علی اسدی از خبرگزاری ایرنا، به‌دلیل پوشش مناسب برنامه‌های معاونت صنایع‌دستی در سال ۹۵ و نمایشگاه ملی صنایع‌دستی (عیدانه)، تجلیل به‌عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز