مقدم خبر داد:

کمک ۴ استان به تجهیزات آواربرداری معدن آذرشهر/ آواربرداری در ۱۰۰ متر آخر تونل

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۴:۰۸
کد خبر: ۵۵۳۵۹۵
کمک ۴ استان به تجهیزات آواربرداری معدن آذرشهر/  آواربرداری در ۱۰۰ متر آخر تونل
مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان، خبر داد: علاوه بر تجهیزاتی که برای استفاده در این عملیات داریم، 4 استان سمنان، مازندران، کرمان و طبس نیز، برای کمک به روند آواربرداری تجهیزات لازم را ارسال کرده اند و در حال حاضر نیروهای امدادی با تمام تجهیزات در تونل حضور دارند تا بتوانند کارگران محبوس شده در کارگاه استخراج را نجات دهند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، صادقعلی مقدم، مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان، با اشاره به آخرین وضعیت کارگران جا مانده در زیر آوار معدن زمستان یورت آذرشهر، گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی مشغول آواربرداری در 100 متر آخر این تونل هستند.

او افزود: تا در زمینه آواربرداری ایمن سازی های لازم صورت نگیرد نمی توانیم به بخش های بعدی تونل پیشروی کرده و دست پیدا کنیم.

مقدم با اشاره به اینکه کارگاه استخراجی که کارگران در آن بخش محبوس شده‌اند در انتهای تونل واقع شده است، تصریح کرد: علاوه بر تجهیزاتی که برای استفاده در این عملیات داریم، 4 استان سمنان، مازندران، کرمان و طبس نیز، برای کمک به روند آواربرداری تجهیزات لازم را ارسال کرده اند و در حال حاضر نیروهای امدادی با تمام تجهیزات در تونل حضور دارند تا بتوانند کارگران محبوس شده در کارگاه استخراج را نجات دهند.

او در پایان و با بیان اینکه امدادگران به علت وضعیت این تونل، به صورت شیفتی در آن مشغول آواربرداری هستند، گفت: به دلیل ریزش غیر متعارفی که این تونل داراست، عملیات آواربرداری مشکل و زمان بر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز