سلیمی خبر داد:

امدادرسانی به ۵۱۲ تن متاثر از سیل و آبگرفتگی

۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۵:۰۵
کد خبر: ۵۵۳۸۰۴
امدادرسانی به ۵۱۲ تن متاثر از سیل و آبگرفتگی
رییس سازمان امدادونجات، با تشریح جزئیات عملیات سیل و آب‌گرفتگی در 8 استان کشور طی2 روز گذشته، گفت: 512 تن از هموطنان درگیر سیل و آبگرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی در ۲ روز گذشته تا صبح امروز، اظهار کرد: ۸ استان آذربایجان غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، قم، کردستان و لرستان در ۲ روز گذشته درگیر سیل و آب‌گرفتگی بوده اند.
 
وی با اشاره به امدادرسانی در ۲۲ شهر و روستای استان‌های درگیر سیل و آب‌گرفتگی، گفت: بر این اساس امدادگران هلال‌احمر خدمات لازم را به ۵۱۲ تن از هموطنان ارائه کرده و ۱۳۲ تن نیز از خدمات اسکان اضطراری بهره بردند و ۴۳ واحد مسکونی نیز از آب تخلیه شد.
 
سلیمی به توزیع اقلام امدادی میان متاثران از سیل و آبگرفتگی اشاره کرد و یادآور شد: ۲۶ دستگاه چادر، ۲۰۰ تخته پتو، ۵۸ تخته موکت، ۳۴۰ قوطی کنسرو جات، ۱۱۶ کیلوگرم حبوبات، ۱۱۵ کیلوگرم قند و شکر و ۸۷ کیلوگرم روغن نیز میان متاثران توزیع شد.
 
رئیس سازمان امداد و نجات، خاطرنشان کرد: ۳۱ تیم عملیاتی شامل ۱۰۶ امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند و امدادرسانی در اسفرورین استان قزوین ادامه دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز