اعلام زمان ثبت نامه دوره های کاردانی فنی و حرفه ای

۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۹:۴۵
کد خبر: ۵۵۵۲۷۹
اعلام زمان ثبت نامه دوره های کاردانی فنی و حرفه ای
زمان ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای اعلام شد.
به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای از روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۶ آغاز می‌شود.

 

ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌حرفه‌ای و موسسات غیر‌دولتی و غیر‌انتفاعی از روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۶ از طریق شبکه سایت سازمان سنجش و آموزش کشور شروع و در روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه پایان می‌پذیرد. 
دفترچه راهنما روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه بر روی سایت سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد و اطلاعیه تکمیلی همزمان با شروع ثبت‌نام در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه بر روی سایت این سازمان قرار خواهد گرفت.  
کلیه داوطلبان متقاضی ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه کامل دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور اقدام کنند و با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود لذا داوطلبان ضرورت دارد به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام کنند. 
داو‌طلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر‌انتفاعی و غیر‌دولتی هستند لازم است علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۵۱ هزار ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور پرداخت کنند. 
پذیرش در برخی از کد‌رشته‌های امتحا‌نی آزمون مذکور منحصراً بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و اطلاعات کامل این دسته از کد‌رشته‌ها در دفترچه راهنما ثبت نام درج شده است. 
آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها به صورت با آزمون است در روز جمعه ۱۳ مرداد ماه ۹۶ برگزار می‌شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز