مولاوردی در نشست صمیمانه با دختران جوان خبر داد:

تصویب آیین نامه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت

۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۹:۳۱
کد خبر: ۵۵۶۸۵۲
تصویب آیین نامه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، امروز در نشست صمیمانه با دختران جوان، با اشاره به مبحث تأمین امنیت زنان در برابر خشونت، از تصویب آیین نامه مربوط به این مبحث خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، روز قبل، نشست صمیمانه شهیندخت مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و مهندس رستمی، معاون ساماندهی امور جوانان، با دختران جوان در ساختمان وزارت ورزش و جوانان، برگزار شد.

در این نشست، رستمی، معاون ساماندهی امور جوانان، گفت: آنچه در دولت یازدهم درباره جوانان اعمال شد، نگاه جوان باوری در دولت بود. اقدام اشتباهی که این دولت انجام داد در حوزه ادغام ورزش و جوانان بود که رییس جمهور به تازگی دستور تفکیک این دو حوزه را اعلام کردند. تقریبا همه سازمان های مردم نهاد جوانان در دوران اصلاحات و در دولت خاتمی تعطیل شده بودند که در این دولت دوباره بازگشایی شدند.

او با بیان اینکه دو هزار سازمان محلی مردم نهاد جوانان برای حضور پررنگ جوانان و ارتباط آنها با سازمان های دیگر وجود دارد، تصریح کرد: از دیگر اتفاقات خوب این دولت تأسیس خانه جوانان بود که در این خصوص 31 خانه جوان در استان تهران و 15 خانه جوان در دیگر شهرستان ها افتتاح شد.

رستمی ادامه داد: برای بررسی مشکلات جوانان به منابع مالی و اعتباری نیاز داریم، در ابتدا 6 میلیارد تومان بودجه به حوزه جوانان اختصاص داده شده بود، امسال نیز این بودجه به 450 میلیارد تومان اعتبار رسید، امیدواریم این روند با تشکیل سازمان جوانان بهبود یابد.

در ادامه این نشست، شهیندخت مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، گفت: ما می توانیم با احیای سازمان ملی جوانان در دولت دوازدهم، در چارچوب این سازمان برای پیگیری امور جوانان برنامه ریزی کنیم.

او با اشاره به مبحث تأمین امنیت زنان در برابر خشونت، از تصویب آیین نامه مربوط به این مبحث خبر داد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در پایان این نشست به پرسش و پاسخ‌های دختران جوان پرداخت.

نظر شما