همایش نشاط و امید با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان

۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۵۶۹۲۸
همایش نشاط و امید با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان
حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در این همایش گفت: ۵ خانه جوان در شهرستانها تاسیس می شود.

افشین حیدری اظهار داشت: خیلی ها خوزستان را کربلای ایران می دانند و بسیاری استان را مهد ورزش و استان نفت می شناسند.

او ادامه داد: اما میخواهم بگویم امروز در میان جمعی حضور داریم که سرمایه های نظام هستند جوانانی که رده و ریشه آنها بهنام محمدی ها و هاشمی نژادها را به کشور معرفی کردند.جوانانی که با تمام مشکلات و کمبودها پای انقلاب ایستادند.

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه سخنان برنامه هایی که در این استان در حوزه جوانان در دست اجراست اشاره کرد و افزود: یکی از دستورات شما برنامه ریزی برای راه اندازی سمنها بود که ما اقدامات موثر بسیاری در این راستا انجام داده ایم .

اوگفت: هدف گذاری ما تاسیس پنج خانه جوان در شهرستانهای استان است و تصمیم داریم با حمایت شما بخشی از وظایف حوزه جوان را به سازمان های مردم نهاد بدهیم.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت دولت تدبیر و امید در آینده مسوولیتهای بیشتری به جوانان داده شود تا در بخش های دولتی این عزیزان تجربیات خوبی کسب کنند.

او گفت: جوان ها دوست دارند به کشورشان خدمت کنند و تجربه نشان داده هرجا  فرصت در اختیارشان گذاشته شده آنها پرچم جمهوری اسلامی با افتخار به اهتزاز درآورده اند و ما بسیار امیدواریم با حمایت دولت تدبیر و امید و وزیر ورزش و جوانان حوزه جوانان  جدیتر  مورد توجه قراربگیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز