دکتر سلطانی فر در نشست صمیمی با سمن ها و جوانان برتر استان خوزستان:

نگرش رییس جمهور توجه بیشتر و دخالت دادن بیشتر جوانان در امور کشور است/ مراحل سخت تحریم را رد کرده ایم و در حال توسعه کشور با کمک جوانان هستیم

۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۱:۱۹
کد خبر: ۵۵۷۰۳۹
نگرش رییس جمهور توجه بیشتر و دخالت دادن بیشتر جوانان در امور کشور است/ مراحل سخت تحریم را رد کرده ایم و در حال توسعه کشور با کمک جوانان هستیم
دکتر سلطانی فر با ابراز امیدواری نسبت به آینده کشور گفت : به آینده کشور با وجود جوانان غیور همچون جوانان استان خوزستان ،بسیار خوشبینیم. ما مراحل سخت تحریم را رد کرده ایم و در حال توسعه کشور با کمک جوانان هستیم .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،دکتر سلطانی فر در نشست صمیمی با سمن ها و جوانان برتر استان خوزستان که صبح امروز بر گزار شد ؛ گفت : زمانی بود که بیش از نیمی از ورزشکاران مطرح فوتبال ملی و باشگاهی ما خوزستانی بودند. امیدواریم با برنامه ریزی بهتر ورزش خوزستان مجددا افتخار آفرینی کنند.

وزیر ورزش و جوانان به رویکرد مثبت دکتر روحانی نسبت به مسایل جوانان اشاره و اظهار داشت :حدود شش ماه قبل که آقای دکتر روحانی مسولیت وزارت ورزش و جوانان را به من سپردند تأکید داشتند میخواهم کار ویژه ای برای جوانان انجام شود.

دکتر سلطانی فر ادامه داد :در استان خوزستان چهار سال قبل حدود ۸ سمن جوانان وجود داشت و اکنون بیش از ۵۰ سمن جوانان وجود دارد چرا که نگرش رییس جمهور توجه بیشتر و دخالت دادن بیشتر جوانان در امور کشور از طریق سمن ها ی جوانان است.

دکتر سلطانی فر خبر داد: ۱۴۰ زمین مینی فوتبال و ۵ خانه جوانان تا پایان سال در استان احداث خواهد شد و این را به جوانان خوزستان از اینجا قول می دهم.

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد : قدم سوم مسیر پیشرفت کشور با حضور مردم و جوانان پای صندوق های رای در ۲۹ اردیبهشت برداشته خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در جشن بزرگ شاد و نشاط در شهر اهواز گفت: خوزستان سرزمین استعدادهای ورزشی است.خدا را شاکریم این روزها حال ورزش ایران بسیار خوب است و نتایجی که طی ماههای گذشته به دست آمده مبین این موضوع است.

دکتر سلطانی فر با ابراز امیدواری نسبت به اینده کشور گفت : به آینده کشور با وجود جوانان غیور همچون جوانان استان خوزستان ،بسیار خوشبینیم. ما مراحل سخت تحریم را رد کرده ایم و در حال توسعه کشور با کمک جوانان هستیم .

وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز در کشور ۴۵ خانه جوان داریم و این تعداد باید به صد مورد افزایش پیدا کند که ۵ خانه جوان سهم استان خوزستان است.

دکتر سلطانی فر تاکید کرد:رویکرد ما مشارکت بیشتر جوانان در امور مختلف است و میخواهیم از انرژی و پتانسیل جوانان استفاده های بیشتر ببریم .

وزیر ورزش و حوانان در ادامه افزود: سال۹۶ سالی بسیار روشن هم به لحاظ سیاسی هم به لحاظ اقتصادی می دانم،چرا که با برداشته شدن تحریم ها و پذیرفتن برجام بسیاری از گره ها باز میشود و بالطبع بسیاری از مسایل جوانان از جمله اشتغال مسکن ازدواج و... نیز مرتفع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز