مولاوردی اذعان کرد:

لزوم ارایه مشاوره‌های روانشناختی به خانواده معدنچیان جانباخته

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۷:۰۶
کد خبر: ۵۵۷۳۶۷
لزوم ارایه مشاوره‌های روانشناختی به خانواده معدنچیان جانباخته
معاون رییس‌جمهوربا بیان اینکه به‌طور قطع خانواده‌های معدنچیان جانباخته به مشاوره‌های روان‌شناختی و بالینی نیاز دارند ،گفت: لازم است در این زمینه اقداماتی صورت بگیرد و ما پیگیر ارائه این کمک‌ها از وزارتخانه‌های بهداشت و تعاون، هستیم

به گزارش خبرگزاری برنا، شهیندخت مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، ضمن ابراز تاسف از حادثه معدن یورت و تسلیت مجدد به خانواده جانباختگان این حادثه، با اشاره به ارایه گزارش سفر رییس‌جمهور به استان گلستان برای دیدار با خانواده‌های معدنچیان جان باخته معدن یورت، گفت: در این جلسه درباره کمک‌های وزارت کار و رفاه اجتماعی و مالک معدن «یورت» به خانواده معدنچیان جان‌باخته صحبت شد.

وی در ادامه گفت: پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برای دیدار با خانواده معدنچیان جانباخته به این استان سفر می‌کنم تا از نزدیک در جریان خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها قرار گیرم.

حادثه انفجار معدن زمستانه یورت روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه رخ داد و طی آن ۴۳ تن جان باختند.

در پی وقوع این حادثه وزرای کار و صنعت در محل حادثه حضور یافتند، ربیعی با حضور در محل حادثه از فعالیت کمیته انسانی به منظور رسیدگی به وضعیت خانواده حادثه دیدگان و مجروحان و تشکیل کمیته علت یابی حادثه انفجار خبر داد و برای تسریع در برقرار مستمری خانواده جان باختگان تاکید کرد.

 براساس اعلام معاون سازمان تامین اجتماعی افزود، احکام مستمری تمام خانواده های جانباختگان حادثه معدن یورت آزادشهر از  روز ۱۶ اردیبهشت برقرار می‌شود.

دکتر روحانی، رییس‌جمهور نیز روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور در محل حادثه و برغم حاشیه‌های ایجاد شده، از نزدیک با کارگران و معدنچیان صحبت کرد و حرفهای آنها را شنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز