با حضور مسئولان انجام گرفت؛

تشییع پیکر مطهر شهید علی‌بخش حسنوند در خر‌م‌آباد

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۰:۱۳
کد خبر: ۵۵۹۷۵۱
تشییع پیکر مطهر شهید علی‌بخش حسنوند در خر‌م‌آباد
پیکر مطهر شهید علی‌بخش حسنوند در خرم‌آباد تشییع شد

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  آیین تشییع پیکر مطهر شهید "علی بخش حسنوند " که توسط اشرار در استان خوزستان به شهادت رسید با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاونین، فرماندهان نظامی و انتظامی، گروهی از مدیران ادارات استان و جمعی از مردم خرم‌آباد در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان انجام شد.

پیام تسلیت استاندار لرستان به‌مناسبت شهادت شهید حسنوند

استاندار لرستان در پیامی شهادت ستوان علی‌بخش حسنوند در راه پاسداری و حفاظت کیان ایران اسلامی را به مردم شهید پرور استان و خانواده این شهید سرافراز تسلیت گفت.

در پیام هوشنگ بازوند آمده است:بدون شک عزت و اقتدار و عظمت ایران اسلامی در تمام مقاطع؛ مرهون خون جوانان و فرزندان برومندی است که متاع بی‌همتای جان خود را در راه اعتلای اسلام و ایران عزیز هدیه کرده‌اند.

این پیام می‌افزاید: رشادت‌طلبی و شهادت شهید علی‌بخش حسنوند و هزاران شهید گلگون کفن خطه‌ی شهیدپرور و ولایتمدار لرستان گواه حرکت همواره این دیار پرافتخار در مسیر ارزشهای ناب اسلام است.

شایان ذکر است بامداد دوشنبه و رأس ساعت یک بامداد، تعدادی شرور مسلح با حمله به نگهبان درب ورودی کلانتری ۲۲ مجاهد اهواز و درگیری مسلحانه باعث به شهادت رسیدن  و مجروح شدن تعدادی از پرسنل کلانتری شدند.

در این درگیری سرباز حسین آلبوبالد و گروهبان‌یکم مسلم یادگاری مجروح و ستوان دوم علی بخش حسنوند از لرستان و گروهبان‌یکم عزیزاله بهمنی طی برخورد گلوله به سر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز