در اتوبان تهران-کرج اتفاق افتاد؛

توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق

۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۰:۲۴
کد خبر: ۵۶۰۲۲۳
توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق
فرمانده انتظامی استان از کشف مقادیری انواع کالای قاچاق از بار یک دستگاه تریلر به ارزش 20 میلیارد ریال در اتوبان تهران - کرج خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا، سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز باخبر شدند که یک محموله کالای قاچاق در بار تریلر از غرب کشور به سمت تهران در حال حرکت است.
 
وی افزود: بلافاصله ماموران با استقرار در محورهای مواصلاتی غرب استان البرز و کنترل نامحسوس محور مذکور، یک دستگاه تریلر با مشخصات مورد نظر را در اتوبان کرج – تهران حوالی پل کلاک ،شناسایی و با توقیف خودرو راننده و سرنشینان آن را دستگیر کردند.
 
سردار کامرانی صالح تصریح کرد: در بازرسی از خودرو تریلر ، 26 هزار و 770 پاکت سیگار ، 588 کیلوگرم تنباکو ، یک هزار و 320 عدد انواع مواد محترقه ، 352 کارتن سرویس دسینی ، 33 ثوب لباس خارجی ، 180 تخته پتوی مسافرتی و 240 مترپارچه خارجی کشف شد؛ کارشناسان ارزش این محموله را 20 میلیارد ریال برآورد کردند.
 
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: ازابتدای سال جاری تاکنون بیش از350 میلیاردریال انواع کالای قاچاق دراستان البرز کشف شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز