کشف قاچاق ۱۷ میلیاردی قطعات رایانه

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۰:۲۶
کد خبر: ۵۶۴۴۵۳
کشف قاچاق ۱۷ میلیاردی قطعات رایانه
با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان " کازرون "، تریلر حامل ۸۴ هزار و ۱۴۲ عدد انواع قطعات رایانه قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال توقیف شد.

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری برنا، سردار احمد علی گودرزی گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان کازرون از تردد یک دستگاه تریلر حامل محموله قاچاق در جاده کنارتخته به کازرون مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از مراقبت‌های لازم و انجام ایست و بازرسی‌های محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر در این جاده شناسایی و توسط مأموران توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه خودرو توقیف شده به همراه راننده آن برای انجام مراحل قانونی و شمارش کالای قاچاق به مقر انتظامی انتقال داده شدند، گفت: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد این خودرو حامل ۸۴ هزار و ۱۴۲ عدد انواع قطعات رایانه است که همگی به صورت قاچاق و بدون مدارک قانونی و گمرکی در حال جمل بود.
سردار گودرزی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق ۱۷ میلیارد ریال برآورد شده است، تأکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و برخورد با این پدیده شوم به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز