افزایش دمای هوای تهران طی دو روز آینده

۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۴:۱۹
کد خبر: ۵۶۷۸۶۰
افزایش دمای هوای تهران طی دو روز آینده
دمای هوای تهران در روز دوشنبه بین 19 و 32 درجه و در روز سه‌شنبه نیز بین 21 تا 33 درجه متغیر خواهد بود و طی سه روز آینده آسمان تهران صاف تا کمی ابری است.

به گزارش خبرگزاری برنا، طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور در روز یکشنبه در برخی مناطق در شمال شرق، ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز و شمال غرب گاهی شاهد افزایش ابر، رگبار پراکنده، باران و وزش باد خواهیم بود.

این ناپایداری‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ضعیف‌تر ادامه می‌یابد و تنها به بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات مرکزی البرز محدود خواهد شد؛ طی روز یکشنبه به تدریج از شدت وزش باد و بدنبال آن، ارتفاعِ موج بطور نسبی در خلیج فارس کاسته خواهد شد.

فردا با حاکمیت جریانات جنوب شرقی شرایط برای ظهور ابر و احتمالا رخداد رگبار و رعدوبرق در مناطقی از جنوب شرق کشور نیز مهیا می‌شود. همچنین طی دو روز آینده در شرق کشور وقوع وزش باد شدید توام با خیزش گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

حداکثر دمای پایتخت در روز جاری ۳۰ درجه و حداقل دمای آن ۱۷ درجه خواهد بود. همچنین دمای هوای تهران در روز دوشنبه بین ۱۹ و ۳۲ درجه و در روز سه‌شنبه نیز بین ۲۱ تا ۳۳ درجه متغیر خواهد بود و طی سه روز آینده آسمان تهران صاف تا کمی ابری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز