مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:

آغاز توزیع سبد حمایت غذایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۷:۰۹
کد خبر: ۵۶۸۲۴۰
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن اعلام خبر آغاز طرح سراسری حمایت غذایی، اظهار کرد: این طرح از 300 هزار ریال آغاز می شود و مشمولان و مددجویان باید از مراجعه حضوری و یا تلفنی به دستگاه ها خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر امید قادری، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، روز سه شنبه در جمع خبرنگاران از آغاز طرح سراسری حمایت غذایی و بهره‌مندی 50 هزار خانوار بهزیستی استان کرمانشاه از این طرح خبر داد و گفت: این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان از امروز شروع شده و براساس موارد تعریف شده کارت مددجویان و مشمولان شارژ ریالی می شود.
وی، سقف توزیع سبد حمایت غذایی را تا یک میلیون و 200 هزار ریال عنوان کرد و افزود: این طرح از 300 هزار ریال آغاز می شود و مشمولان و مددجویان باید از مراجعه حضوری و یا تلفنی به دستگاه ها خودداری کنند.
به گفته قادری، اطلاعات مددجویان و مشمولان توسط کارمندان دستگاه های حمایتی در سامانه کنترل می شود و علاوه بر مددجویان بهزیستی، افراد زیرپوشش کمیته امداد که به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده ‌اند در این طرح گنجانده می شوند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تاکید براینکه 300 هزار ریال برای خانوارهای تک نفره در نظر گرفته شده ادامه داد: 600 هزار ریال برای خانوارهای 2 نفره در نظر گرفته شده و خانواده هایی که بیش از سه نفر جمعیت دارند برای هر نفر، 100هزار ریال اعطا می شود.
به گفته قادری، فروشگاه های رفاه، امکان، سپه، فرهنگیان، شهروند، اتکا، تعاون روستایی و تعاونی های مصرف محلی از جمله مناطقی هستند که در طرح حمایت سبد غذایی گنجانده شده اند.
بیش از 200 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه زیرپوشش خدمات کمیته امداد و بهریستی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز