ملکی به برنا خبر داد:

ریزش ساختمان قدیمی در گیشا/ تلاش برای بیرون کشیدن فرد محبوس شده زیر آوار

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۴:۴۷
کد خبر: ۵۶۸۳۱۰
ریزش ساختمان قدیمی در گیشا/ تلاش برای بیرون کشیدن فرد محبوس شده زیر آوار
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از ریزش یک ساختمان 4 طبقه قدیمی در گیشا و محبوس شدن یک تن در زیر آوار خبر داد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، در تشریح این حادثه گفت: در ساعت 9:47 دقیقه امروز، حادثه ریزش ساختمان قدیمی درخیابان 36 گیشا به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان 3 ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

او با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل اظهار کرد: محل حادثه یک ساختمان 4 طبقه قدیمی با کاربری اداری بود که در آن آموزشگاه موسیقی، گالری و... قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اضافه کرد: پس از حضور آتش‌نشانان  در محل، مشاهده شد که در مجاورت این ساختمان و در ضلع شرقی آن قطعه زمینی به مساحت تقریبی 250 متر مربع قرار گرفته که در آن گودبرداری انجام شده و ساختمان نیز از همین قسمت دچار ریزش شده است.

ملکی با اشاره به عملیات امداد و نجات آتش‌نشانان افزود: هنگام وقوع حادثه حدود 40 نفر در ساختمان وجود داشتند که حدود 20 نفرشان را عوامل آتش‌نشانی خارج کرده و به محل امن انتقال دادند، همچنین 20 نفر باقیمانده نیز از محل ریزش آوار خودشان خارج شده بودند.

او با بیان اینکه در پی این حادثه یک نفر در زیر آوار مانده است، گفت: در حال حاضر آتش نشانان در حال تلاش بیرون کشیدن این فرد از زیر آوار هستند.

نظر شما