رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرداری شیراز:

هفته محیط زیست زمان آگاه سازی عمومی برای مخاطراتی که محیط زیست را تهدید می کند

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۹:۱۳
کد خبر: ۵۶۸۴۵۰
هفته محیط زیست زمان آگاه سازی عمومی برای مخاطراتی که محیط زیست را تهدید می کند
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز ضمن تبریک هفته محیط زیست گفت: پیشرفت فناوری در دهه های اخیر همواره با ایجاد چالش هایی برای محیط زیست همراه بوده که گرمایش جهانی، تخریب جنگل ها، انقراض گونه های مختلف گیاهی و جانوری، افزایش تولید پسماند و استفاده بی رویه از نایلون و نایلکس تنها بخشی از مخاطرات به وجود آمده توسط بشر است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، روح الله خوشبخت اظهارداشت: آگاهی بخشی جوامع در خصوص تهدیدات و مخاطرات زیست محیطی و آموزش در زمینه های مختلف از جمله راهکارهایی است که برای حفاظت از محیط زیست به کمک انسان می آید.
وی افزود: روند فزاینده تولید پسماند نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان از جمله موضوعاتی است که همه ما می توانیم با عدم خرید کالاهای غیر ضروری، تفکیک پسماندها در مبداء و بازیافت آنها همچنین استفاده مجدد از کالاها و استفاده از وسایل بادوام با آنها مقابله کنیم.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرداری شیراز ابرازداشت: حس مسئولیت پذیری را در این خصوص بسیار مهم دانست و عنوان کرد: همه ما می توانیم با برداشتن یک گام هر چند کوچک از بازیافت کاغذ و عدم استفاده از نایلون و نایلکس گرفته تا جمع آوری پسماندهایی که احیاناً در طبیعت رها  شده است به حفاظت از محیط زیست کمک کنیم.
خوشبخت در پایان با اشاره به شعار جهانی هفته محیط زیست در سال جاری با عنوان " من با طبیعت هستم" از شهروندان خواست هنگام استفاده از مواهب طبیعت با عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف و جلوگیری از رها کردن پسماند در طبیعت در حفظ آن کوشا باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز