سرهنگ جهانبخش خبرداد:

دستگیری سازنده اقلام انفجاری صوتی در کیش

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۶۸۷۹۲
دستگیری سازنده اقلام انفجاری صوتی در کیش
فرمانده انتظامی ویژه کیش از دستگیری جوان نا آگاه سازنده اقلام انفجاری صوتی خبر داد و گفت: این فرد به همراه تجهیزات ممنوعه به مراجع قضائی معرفی شد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: فردی که تحت تاثیر برخی شبکه‌های معاند اقدام به تهیه و ساخت اقلام انفجاری صوتی برای ایجاد مزاحمت به شهروندان کرده بود، با اقدام به موقع پلیس کیش دستگیر و به همراه تجهیزات ممنوعه به مراجع قضائی معرفی شد.
 
فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به اینکه امنیت مهم‌ترین مقوله‌ای است که نیاز اساسی هر جامعه بشری به شمار می‌رود، گفت: قانون اساسی ج ایران برای همه زوایای زندگی مردم برنامه دارد که امنیت یکی از ارکان آن به شمار می‌رود و اکنون نیروی انتظامی برقرار کننده اصلی امنیت در کشور محسوب می‌شود.
 
این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در عصر حاضر که متاسفانه استعمار گران با تهدید تروریسم به دنبال چپاول دولت‌ها هستند، ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران با بصیرت مردم و آگاهی و اشراف اطلاعاتی سیستم‌های امنیتی و انتظامی کشور، اجازه نخواهند داد امنیت، آسایش و توسعه در جامعه ایران خدشه دار شود.
 
سرهنگ رحیم جهانبخش در پایان با بیان اینکه اکنون در کشور نقطه ناامنی وجود ندارد، افزود: نیروی انتظامی با قدرت و ایستادگی مثال‌زدنی در برابر همه معاندان نظام جمهوری اسلامی ایستاده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز