افزایش ٣٣ درصدی کشف مواد مخدر درخلخال

۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۶:۴۸
کد خبر: ۵۷۳۰۲۰
افزایش ٣٣ درصدی کشف مواد مخدر درخلخال
فرماندار خلخال گفت: امسال میزان مواد مخدر کشف شده در مقایسه با پارسال 33 درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری برنا، فریدون بابایی، فرماندار خلخال  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خلخال افزود : با تلاش ماموران انتظامی امسال تاکنون بیش از 13 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان در این شهرستان کشف وضبط شده و49 نفر توزیع کننده وقاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مقام های قضایی شده اند.
وی بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر تنها وظیفه نیروی انتظامی ویا دستگاه اطلاعاتی کشور نیست و عملکرد جزیره ای نیز در این زمینه نتیجه موثری نداشته و ریشه کنی مواد افیونی از جامعه نیازمند همکاری وتلاش همگانی است.
او اظهار کرد : در این رابطه طرح جامع مبارزه با مواد مخدر شهرستان در حال تهیه وتدوین است ودراین طرح نقشه راه برای استفاده از ظرفیت تشکل های مردمی وهمه گیر کردن مبارزه با مواد مخدر برنامه ریزی وپیش بینی شده است .
رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خلخال ایجاد اشتغال برای خانواده زندانیان معتاد را از اولویت های کاری فرمانداری این شهرستان اعلام کرد وافزود: در سال جاری با انجام اقدامات موثری در این رابطه وحل مشکل اشتغال خانوده معتادن محبوس 60 درصد از میزان مراجعان روزانه فرمانداری خلخال کاهش یافته است.
شهرستان خلخال در جنوب اردبیل واقع استو میزان معتادان در این شهرستان چندان قابل توجه نیست و از مناطق با وضعیت سفید کشور محسوب می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز