کشف ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از داخل خودرو

۱۳۹۶/۰۳/۲۶ - ۰۹:۴۳:۱۱
کد خبر: ۵۷۳۲۳۶
کشف ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از داخل خودرو
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 105 کیلوگرم تریاک یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی پارس، در عملیات مشترک پلیس استان سمنان و کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار روح‌الامین قاسمی، فرمانده انتظامی استان سمنان در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان متوجه شدند عاملین قاچاق مواد مخدر قصد انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سمند مشکی رنگ و یک دستگاه خودروی پارس نقره‌ای رنگ به عنوان اسکورت از شهرستان بم به منطقه گل‌باف و استان‌های شمالی کشور را دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: در ساعت یک بامداد روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در یک عملیات مشترک با عوامل پلیس مواد مخدر استان کرمان در منطقه گل‌باف خودروی مذکور را شناسایی کردند. با توجه به این که راننده خودروی سمند به دستور ایست پلیس توجه نکرد، با شلیک چند تیر هوایی خودرو متوقف و راننده خودروی سمند با سوء استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: در بازرسی از داخل خودرو تعداد ۱۰ بسته حدوداً ۱۰ کیلوگرمی جمعاً به مقدار ۱۰۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز