تصادف مرگبار پژو ۴۰۵ دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۸:۲۵:۰۴
کد خبر: ۵۷۳۵۷۸
تصادف مرگبار پژو ۴۰۵ دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
در پی انحراف پژو 405 از مسیر اصلی و برخورد شدید این خودرو با دیواره حاشیه بزرگراه، دو تن کشته و یک تن مجروح شد.

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، در ساعت 22:10 دقیقه شب گذشته حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان شهید بابایی ورودی حکیمیه به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه پژو 405 با  پنج سرنشین به هنگام حرکت در مسیر به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و با دیواره حاشیه بزرگراه (ورودی حکیمه) برخورد کرده است.

پیش از رسیدن آتش‌نشانان دو سرنشین‌ (پسر هشت ساله و یک خانم جوان) از داخل خودرو خارج شده بودند و سه سرنشین دیگر (آقا پنجاه ساله و دو خانم) داخل خودرو محبوس بودند که آتش‌نشانان پس از انجام ایمن‌سازی‌های لازم با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات متلاشی شده خودروی 405 را برش داده و سه سرنشین محبوس شده را از داخل خودرو خارج کردند.

با حضور عوامل اورژانس و در معاینات اولیه مشخص شد دو سرنشین (پسر هشت و مرد پنجاه ساله) متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند همچنین سه سرنشین خانم که شدیداً دچار مصدومیت شده بودند توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

در پایان آتش‌نشانان خودرو را به محل امنی انتقال دادند، محل حادثه به عوامل پلیس راه تحویل داده شد و عملیات در ساعت 23:57 به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز