همزمان با لیالی قدر در منطقه۲۱ انجام پذیرفت؛

توزیع سبد کالا میان بانوان سرپرست خانوار

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۷:۰۴
کد خبر: ۵۷۴۶۵۵
توزیع سبد کالا میان بانوان سرپرست خانوار
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از توزیع سبد کالا (ارزاق) ویژه ماه مبارک رمضان، در میان بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بانوان این منطقه خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، امیر جاوید پورمعاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تزکیه نفس و جلای روح انسان ها بوده که در این میان بنابر نص صریح قرآن کریم فضیلت شب های قدر برابر با هزار ماه است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 با بیان اینکه امیرالمومنین علی(ع) سلاله تمام و کمال ولایت و حقانیت بوده و سیره عملی ایشان بهترین الگو برای مسلمانان است افزود: پیروان راستین امام علی(ع) باید با تأسی از راه و منش اخلاقی ایشان، در زمینه دستگیری و کمک به نیازمندان و محرومین سطح جامعه تلاش کنند و از یکدیگر در مشارکت در این امر خیر و خداپسندانه سبقت بگیرند.

جاویدپور با اشاره به اینکه این اقدام هرساله در راستای ترویج سنت حسنه دستگیری از نیازمندان سطح جامعه صورت پذیرفته خاطرنشان کرد: طرح توزیع سبد کالا ویژه ایام ماه مبارک رمضان در میان بانوان سرپرست خانوار به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 و همیاری خیرین محلی به منظور رسیدگی به اقشار آسیب پذیر همچون بانوان سرپرست خانوار، خانواده های نیازمند و خانواده های دارای معلول صورت می گیرد.

بنابراین گزارش؛ سبد کالای حمایتی ویژه این ماه در میان بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 به تفکیک نواحی سه گانه در سه شب از لیالی قدر توزیع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز