ملکی به برنا خبر داد:

آماده‌باش ۲۲۰ آتش نشان برای روز قدس

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۰:۱۷
کد خبر: ۵۷۶۱۳۱
آماده‌باش ۲۲۰ آتش نشان برای روز قدس
در روز قدس، علاوه بر آماده‌باش کامل 123 ایستگاه آتش‌نشانی، 220 نفر از آتش‌نشانان به همراه 39 دستگاه خودروهای سبک و سنگین عملیاتی و 41 دستگاه موتورسیکلت از ساعت 8:00 صبح تا پایان نماز جمعه در 70 نقطه از مسیرهای مختلف راهپیمایی و محل برگزاری نماز جمعه (دانشگاه تهران) مستقر می‌شوند.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران اظهار کرد: با فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ، آتش‌نشانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (دوم تیر ماه سال جاری) به طور ویژه، تأمین ایمنی مراسم راهپیمایی را بر عهده خواهند داشت.

او ادامه داد: علاوه بر آماده‌باش کامل 123 ایستگاه آتش‌نشانی، 220 نفر از آتش‌نشانان به همراه 39 دستگاه خودروهای سبک و سنگین عملیاتی و 41 دستگاه موتورسیکلت از ساعت 8:00 صبح تا پایان نماز جمعه در 70 نقطه از مسیرهای مختلف راهپیمایی و محل برگزاری نماز جمعه (دانشگاه تهران) مستقر می‌شوند تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را برای امدادرسانی به شهروندان به محل حوادث احتمالی برسانند.

ملکی خاطرنشان کرد: علاوه بر آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی، تعدادی از مدیران ارشد عملیاتی این سازمان نیز با خودروهای خود به صورت گشت‌زنی از مکانهای مختلف در مسیر راهپیمایی و استقرار نیروهای آتش‌نشانی  سرکشی می‌کنند و تأمین ایمنی شهروندان را به صورت همه جانبه برعهده دارند.

او از شهروندان خواست که همانند همیشه با آتش‌نشانان و گروه‌های امدادی همکاری لازم را داشته باشند؛ در صورت بروز هر حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله بگیرند، در اسرع وقت با سامانه  125 تماس گرفته یا نیروهای آتش‌نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه با خبر کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، یادآور شد: جامعه آتش‌نشانی نیز به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، همپا و همراه با صفوف به هم فشرده مردم شریف و خداجوی تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

نظر شما