دستگیری عامل تیراندازی به پلیس پاکستان در چابهار

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۲:۳۸
کد خبر: ۵۷۹۰۴۷
دستگیری عامل تیراندازی به پلیس پاکستان در چابهار
چهار عضو یک تیم آدم ربایی توسط کارآگاهان پلیس چابهار دستگیر شدند.

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر آدم ربایی مردی ۲۷ ساله در یکی از خیابان های شهرستان چابهار، بررسی های گسترده و تخصصی توسط تیم های اطلاعاتی و کاراگاهان پلیس آغاز شد.

آدم ربایان پس از ربایش این فرد، طی تماس با خانواده وی، خواستار دریافت مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برای آزادی وی شدند.

کاراگاهان پلیس در پایش های میدانی و انجام اقدامات تخصصی، ردپاهایی از یک موتور سوار در زمان ربایش را به دست آوردند و در تعاقب اشراف اطلاعاتی هویت این فرد را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه در چابهار وی را دستگیر کردند.

این فرد در تحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس به ربایش جوان ۲۷ ساله با همکاری دو نفر دیگر و سرکردگی یک سارق حرفه ای اعتراف کرد و ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه با شناسایی محل نگهداری فرد ربوده شده، ضمن دستگیری دو متهم دیگر پرونده، فرد ربوده شده را نیز آزاد کردند.

عامل اصلی این آدم ربایی یک تبعه کشور پاکستان بوده و پس از وقوع جرم مدام محل اختفای خود را تغییر می داد. کاراگاهان پلیس، این فرد را نیز بامداد امروز طی یک عملیات غافلگیرانه در چابهار دستگیر کرده و در بازرسی از محل اختفای این آدم ربا، یک قبضه سلاح کمری و مهمات مربوطه و مقادیری مواد مخدر را کشف کردند.

 این متهم حرفه ای و سابقه دار در تحقیقات کارآگاهان پلیس ضمن ربایش این فرد به ارتکاب دو فقره قتل مسلحانه در کشور پاکستان و درگیری و تیر اندازی به سمت پلیس پاکستان اعتراف کرد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز