برقراری بیمه چهار میلیون ایرانی خارج از کشور

۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۵۰:۵۷
کد خبر: ۵۷۹۷۶۰
برقراری بیمه چهار میلیون ایرانی خارج از کشور
برنامه ریزی و اقدامات لازم برای برقراری بیمه چهار میلیون نفر از ایرانیان خارج از کشور انجام شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مدیرکل اتباع سازمان تامین اجتماعی گفت: برنامه ریزی و اقدامات لازم برای برقراری بیمه چهار میلیون نفر از ایرانیان خارج از کشور انجام شده است. تاکنون بیمه برخی از آنها برقرار شده و برخی دیگر نیز در حال برقراری بیمه است.

حسین جودکی افزود: این تعداد از هموطنان خارج از کشور در حال بیمه پردازی به تامین اجتماعی هستند، تعدادی از پیمانکاران خارجی فعالیت خود را برای بیمه پردازی این افراد شروع کرده اند.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی متناسب با نیازی که هموطنان در خارج از کشور به خدمات این سازمان داشتند هم در حوزه بازنشستگی و هم در حوزه از کارافتادگی، فوت و درمان داخل کشور تقاضاهای زیادی داشت و در سفر وزیر خارجه ایران و برخی دیگر از مسئولان به کشورهای دیگر، بسیاری از ایرانیان تقاضای برقراری بیمه خود را داشتند به همین دلیل این موضوع در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفت.

جودکی تصریح کرد: به همین منظور سازمان اداره کل اتباع در سازمان تامین اجتماعی تشکیل شد. پوشش بیمه اتباع خارجی در ایران، پوشش بیمه ایرانیان خارج از کشور و تنظیم و تبادل موافقتنامه بین جمهوری اسلامی و سایر کشورهای اسلامی در حوزه تامین اجتماعی به عنوان سه ماموریت این اداره کل است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز