سنگ بزرگ بوروکراسی پیش پای مهدکودک‌های شبانه‌روزی؛

سرنوشت فرزندان مادران معتاد به کجا می‌رسد؟

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۷:۴۵
کد خبر: ۵۸۰۷۰۹
سرنوشت فرزندان مادران معتاد به کجا می‌رسد؟
سرنوشت مهدکودک‌های شبانه روزی که قرار بود برای فرزندان زنان معتاد و دارای رفتارهای پر خطر تاسیس شود، دو سالی می‎شود که در دام بوروکراسی‌های اداری افتاده است.

فاطمه دانشور، عضو شورای شهر تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، در خصوص پی‌گیری تاسیس مهدکودک‌های شبانه روزی که قرار است برای کودکان زنانی در نظر گرفته شود که دارای رفتارهای پر خطر و اعتیاد هستند، گفت: صدور مجوز این مهدکودک دو سالی می شود که در مرحله بوروکراسی اداری گیر کرده که پس از صدور مجوز استارت تاسیس این مهدکودک زده می شود.

او در پاسخ به این سوال که چه سازمانی مسئول صدور مجوز برای این مهدکودک است، گفت: به صورت قانونی سازمان بهزیستی مسئول صدور این مجوز بوده که در حال حاضر ایراداتی را به این مهدکودک وارد کرده است.

دانشور در توضیح اینکه چرا بهزیستی مجوز این مرکز را صادر نمی‌کند؟ اذعان کرد: دلیل صادر نکردن مجوز این مرکز را نمیدانم اما چون این مهدکودک محل نگهداری شبانه بچههای زنان معتاد و دارای رفتارهای پر خطر است، در بحثهای قانونی معمولا بهزیستی این کار را به سازمانی جز خودش واگذار نمیکند. در حال حاضر چالش ما و این سازمان هم بر سر این موضوع است که امیدواریم مرتفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز