اولین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در سال ۹۶ با حضور دکتر سلطانی فر

رضوی: ۶۸ درصد مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان در سال ۹۵ اجرا شد

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۲۱:۲۵:۲۵
کد خبر: ۵۸۵۰۱۷
رضوی: ۶۸ درصد مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان در سال ۹۵ اجرا شد
مدیرکل ساماندهی امور جوانان از اجرایی شدن 68 درصد مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 95 در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سید جواد رضوی در اولین ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در سال 96 که با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان، آقازاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضای ستاد در این وزارتخانه برگزار شد به ساختار حوزه جوانان در ستاد و استانها و تاریخچه آن اشاره کرد و گزارشی از فعالیت ستادهای ساماندهی امور جوانان در ستاد, استاها و شهرستانهای کشور ارائه کرد.

وی در گزارش خود در خصوص بررسی وضعیت اجرای مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: 68 درصد مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 95 اجرایی شد که از این میزان 54 درصد مصوبات جزو وظایف دستگاه های عضو ستاد و 46 درصد آن جزو وظایف وزارت ورزش و جوانان بود که اجرایی شد.

مدیرکل ساماندهی امور جوانان همچنین به ارزیابی عملکرد استانها در خصوص فعالیت در ستادهای ساماندهی امور جوانان اشاره کرد و گفت: این ارزیابی با شاخص های مختلف مصوب در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان انجام شد و ارزیابی ما به صورت کمی نبوده و بر اساس اجرای مصوبات ستاد و شاخصهای مصوب انجام شده است.

وی ادامه داد: استان های البرز, آذربایجان شرقی و چهارمحال بختیاری در این ارزیابی بیشترین امتیاز را کسب کردند.

رضوی همچنین در خصوص انتظارات سال 96 در حوزه ستادهای ساماندهی امور جوانان گفت: در سال جاری انتظار داریم 10 ستاد ملی 210 ستاد استانی و چهار هزار و 290 ستاد شهرستانی امور جوانان در کشور برگزار شود.

لازم به ذکر است در این جلسه استاندار چهارمحال بختیاری به عنوان میهمان ویژه گزارشی از عملکرد فعالیت حوزه جوانان و ستادهای ساماندهی امور جوانان در استان و شهرستانهای آن را به اعضا ارائه کرد.

همچنین سایر اعضا به بیان پیشنهادات سوالات و نظرات خود پرداختند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز