فرمانده ناجا:

دیدار با خانواده‌ شهدا برای فرماندهان روحیه آفرین است

۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۰:۲۴
کد خبر: ۵۸۶۱۲۳
دیدار با خانواده‌ شهدا برای فرماندهان روحیه آفرین است
فرمانده ناجا با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا برای فرماندهان روحیه آفرین است، گفت: شهدا با جانفشانی و رشادتهای خود بیشترین خدمت را به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سردار حسین اشتری در دیدار با خانواده‌های شهدای مرزبانی و انتظامی که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف سفر به کرمانشاه دیدار با خانواده شهدا بود که به لطف خدا انجام شد.

وی افزود: در این سفر با جمعی از خانواده های شهدایی که در عملیات های انتظامی و مرزبانی به شهادت رسیده و یا در دوران دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از کشور اهدا کرده بودند، دیدار و گفت و گو کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه والای خانواده های شهدا عنوان کرد: هدف ما از دیدار با خانواده های شهدا ارج نهادن به ایثارگری های آنان و فرزندانشان است.

اشتری افزود: مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مداوم بر حمایت از خانواده های شهدا تاکید دارند و فرماندهان نیز موظفند به صورت مستمر با آنان دیدار کنند.

وی توضیح داد: دیدار با خانواده های شهدا برای فرماندهان ایجاد روحیه می کند و آنان را برای ارائه اقدامات بهتر آماده می‌کند.

فرمانده ناجا اظهار کرد: زمانی که با سرنوشت شهدا آشنا می شویم می فهمیم که آنان با تمام وجود برای انقلاب و کشور جانفشانی کرده‌اند و این موضوع باعث می‌شود که ما با تمام قوا برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

اشتری افزود: خانواده معظم شهدا نیز روحیه بالایی دارند و ما نیز از رهنمودهای آنان استفاده می کنیم.

وی تاکید کرد: هر کدام از شهدا با نثار خون خود بالاترین خدمت را به کشور و انقلاب کرده اند، از این رو امیدواریم بتوانیم  زحمات خانواده‌های آنان را جبران کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز